5 Essential Elements For webmehr

Wiki Article

علاوه بر این مطالب، تلاش برخی سرداران سپاه و رسانه‌های جمعی همراه آنان در راستای تخریب اركان نظام و كوشش برای ایجاد تفرقه در صفوف سیاسی جمهوری اسلامی ایران، امری غریب و باورنكردنی است كه خوش‌بینانه‌ترین عامل این اظهارات سنگر گرفتن در پناه رهبر معظم انقلاب برای توجیه اقدامات ناشایسته خود آن‌هاست. برخی رسانه‌ها، مخصوصاً رسانه ملی در خطر مصادره گروه‌های مشخص قرار گرفته و از رسالت جمعی و اهداف عالیه خارج می‌گردند. تأمل برانگیزتر این‌كه برای تقاضای اینجانب برای انتشار پاسخ، خود را در حصار آهنین امنیت می‌بینند و هیچ جوابی نمی‌دهند، حال آن‌كه به وفق قانون اساس‌نامه سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران «چنانچه در برنامه‌های پخش شده سازمان (اعم از خبری، ‌گزارشی، تولیدی در قالب‌های مختلف بیانی – تصویری و نمایشی) از شبكه‌های محلی، ‌سراسری و بین‌المللی و یا در اطلاعیه‌های صادره از سوی آن سازمان، مطالبی مشتمل بر توهین، افترا یا خلاف واقع نسبت به هر شخص (اعم از حقیقی یا حقوقی) باشد و یا به هر نحوی اظهارات اشخاص تحریف گردد، مراحلی بار احقاق حق ملی خواهد شد.

اگر کشور تا دیروز به عشایر عرب و بختیاری خوزستان به عنوان مردم تفنگ بدست یاد می کرد از این پس خواهند گفت که در بین مردم خوزستان، افرادی سیاست مدار و توانا به اداره کشور وجود دارد.

وی گفت: به خاطر حفظ آرامش، من کنار کشیدم و در مراسم تنفیذ نیز شرکت کردم و معتقدم با هدایت رهبری، حضور نیروهای دلسوز و مخلص و وجود روحانیت در خط مقدم، مشکلی برای انقلاب اسلامی پیش نخواهد آمد.

De PageRank-systeem wordt gebruikt door de populaire Google-zoekmachine waarmee u kunt bepalen het belang of de relevantie van een pagina.

برای اینكه مجیدی را میبرد در لیست سیاه ... من هیچی ندارم . هرچی دارم از مردم و انقلاب است ...

این مقاله به شما توصیه می کند تا اطلاعات زیر را در رزومه کاری خود قرار دهید :

هاشمی رفسنجانی به آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها اشاره كرد و گفت: در آغاز سال تحصیلی این اقدامات می‌تواند ارزشمند باشد و باید از مبهم بودن فضا جلوگیری كرد و از اقدامات مبهم خودداری ورزید.

Google heeft een systeem voor de melding van onveilige, gevaarlijke en misleidende pagina’s voor uw navigatie, als de Web-site %s is opgenomen in deze lijst houdt in dat deze Web site zeer onveilig voor navigatie is en volledig onverstandig om te bladeren kopen of om het even wat te doen is in de.

Certificaten worden gebruikt voor verificatie bij de husband or wife met wie u communiceert, en uit te wisselen een symmetrische sleutel. Deze sessie wordt vervolgens gebruikt voor het coderen van de datastream tussen de partijen.

مدتی است كه برخی شخصیت‌ها و به تبع آن تیم تبلیغاتی آن‌ها در رسانه‌های دیداری، شنیداری و گفتاری، رسالت خویش را در بدنام كردن دیگران و توهین و تهمت به مخالفان سیاسی می‌دانند و در یك میدان یك‌طرفه تمام آن‌چه را كه می‌خواهند، به دیگران نسبت می‌دهند و علاوه بر انتشار هم‌زمان در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها، مانند سریال‌های تلویزیونی از عمومی‌ترین رسانه كشور پخش و در شبكه‌های دیگر تكرار می‌كنند.

این كه هر رسانه هرچه دلش خواست بنویسد و آن را منتشر كند درست نیست و باید به آن برخورد كرد. این تذكر رهبری اهمیت فوق العادهای دارد.

خاصیت هنرمند این است كه آنچه را چشم معمولی نمی بیند ببیند ... خاصیت دل لطیف هنرمند این است كه شامه حساس اش بوهای بد را كه خیلی ها حس نمیكنند حس كند و هشدار بدهد.

من شخصاً دعا می کنم چنین اتفاقی رخ ندهد. من واقعاً به دلیل دغدغه ای که برای آینده مملکت و نظام جمهوری اسلامی دارم، امیدوارم که این گونه نشود. اما اگر چنین شود، نظام جمهوری اسلامی در حقیقت نیرو و ابزاری را از دست داده است که این ابزار در شرایط بحران خیلی می توانست به سود و به نفع نظام کارکرد داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر سیاست فاقد اخلاق و ارزش باشد نمی توان به مردم خدمت کرد.

Report this wiki page